Bio last night!

Hej bloggen, jag vet att jag suger på att blogga. Men min dator har vart cp så jag har inte bloggat från den, den har dels inte haft något internet.. Det har dampat, och sen så har min pappa & hans tjej flyttat isär.. Så vi har haft lite knasigt här hemma! Inte så bra som det låter, vi håller på att renoverar hus... Men det va inte de jag skulle komma in på... Nu är de såhär att jag kommer nog att börja blogga mera nu när min dator inte laggar så mycket nu när den har fått 'vila'.

Men iallafall, helgen har jag spenderat hemma hos Victoria, vi har tittat på film ätit gottgott och ja lite sånt där... Vi har dels gjort ansiktmasker som det kommer att komma bilder ifrån! Nån bild har jag lånat från Victorias blogg eftersom att hon tar bättre bilder med sin systemis än vad jag tar från min iphone! Jag ska komma ikapp med bloggen, jag ska blogga så ofta jag kan! Igår va jag på bio med Ida, vi såg The Stig-Helmer Story!! Tycker faktikst att den var rätt rolig! Efter bion kom Per & Ingela (min farbror & hans tjej) och hämtade oss!
Så åkte vi hem till mig & där sov vi över... Skit najs kväll!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback