Home sweet home!

Hejsan, nu är jag hemma efter en jätte skön dag i skolan idag, började tjugo i nio som vanligt & hade kontakttid.. Efter kontakttiden fick man titta på film, eller iallafall dom som inte hade någonting att jobba klart med i skolan, tex matteprov osv.. Jag va klart med allt, så för mig vart det film.. Man fick rösta fram filmer emellan bröllopsfotografen, rallybrudar eller rame..? I 604:an men i Tiger kunde man välja emellan robin hood & hulken.. Jag Linnea & Emmy valde att se bröllopsfotografen, den vart framröstad!
Sen efter filmen va det lunch, och sen slutade man.. Men självklart hade vi kör övning klockan elva, då dom andra slutade som inte går på kör. Och sen så hade vi kör klockan halv två sen igen, så jag fick sluta runt tre idag? Samtidigt som 20 andra pers i min klass fick sluta elva.... Fusk!
Men jag lovade er igår att lägga ut kläder till lusseshowen, och nu är dom fixade!



Inte så bra bilder, men dom får duga!
Ska ha ett par svarta shorts till också, men dom får ni ingen bild på.. Dom är bara helt svarta!
Puss så länge!
Tröjan-149:- Gina tricot.
Thigts-99:- Gina tricot.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback