Jag älskar dig för den du är!

Jag vill inte vara den fegisen som tror att allt blir bättre om man försvinner, jag är inte så stark. Men jag vet att jag kommer klara detta, jag har några få vänner som alltid finns där för mig. Det räcker med en vän, men den vännen jag menar då.. Går inte i min klass, hon är nästan alltid upptagen. Och hon litar på någon annan också, alla sina bästavänner kan man inte säga allt till. För dom litar alltid på någon annan en sig själv då också.. Jag vill skriva av mig mina känslor. När jag gör det, och den vännen som jag alltid litar på. Ser det, reagerar hon direkt. Hon skriver texter till mig som får mig tårögd. Hon förklarar för mig att jag ska leva mitt liv, man har bara ett. Hon är världens bästa vän, hon är min. Jag är så glad att jag funnit henne, hon är värd mera än jag. Så jag fattar inte varför hon valde just mig? Jag är en idijut. Jag är då rakt inte fin, jag är ful, fet & äcklig! Jag anar inte hennes ord hon säger till mig. Hon är världens bästa vän, den vännen jag skriver om just nu. Om hon läser detta så kommer hon att tänka direkt att det är hon. Jag vet att hon kommer fatta att jag menar henne, just hon. Som sitter där bakom hennes dataskärm är världens bästa vän! Hon är en underbaring, hon är bäst bäst bäst. Varje gång jag mår skit, kommer hon och frågar vad det är som hänt. Hon bryr sig om en, anledningen till att jag skriver detta på just min blogg, är för att hon läser den! Och dessutom vill jag att hon ska veta att jag älskar henne så otroligt mycket! Hon är nog den bästa som finns just nu av mina vänner! jag älskar henne så mycket att det svider, vnk.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback