Myspys!

Hej bloggen, jag och Ida har startat filmen låt den rätte komma in. Är inte så intresserad av den, eftersom jag sett den förut. Så jag har datorn i knäet! Mycket bättre att kunna blogga med er än att se en tråkig film.. Så jag har lite myspys för mig själv jag.. Troligen blir det än sväng ner på stan idag med Ida, låter kul.. Kanske inhandlar något roligt. Ska titta på gina tricot efter någon tröja eller sånt. Rea på underkläder oxå, kanske hittar något roligt där oxå! Kommer iallafall att uppdatera från stan hoppas jag, har ju pengar på min mobil så jag kan blogga från den. Suveränt! Men ska fortsätta med facebook nu... Hoppas det dyker upp något inlägg innan jag sticker till stan!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback