mooooa gästbloggar ;))

heeej ! nu har väl jag och lina vaknat till liv, eller fast vi (lina) vaknade väl vid elva, sen väckte hon mig ..... menmen.. igår blev vi uppe till nästa fem.. hehehe ... så nu har vi sovit ungefär sex timmar.... idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, kanse titta på någon film, eller så, I have no idea ;)) igår åkte vi ju till ica maxi och köpte godis & colacooooola sen åkte vi hem till mig för jag hade köpt pärlsocket till min mamma (??) sen så tog vi bussen från mig till stan och då skulle vi ta bussen från stan till lina, men den kom aldrig... så vi stod och väntade ett litet tag och en annan buss som vi kunde ha tagit så då åkte ju den oxå.... sen då titta vi en gång till att bussen verkligen gick, och då vsade ju sig att jag hade tittat på måndag-freag på busslistan och det var ju lördag... hehehhehe..... och då gick det inte en buss föromen timme så då gick vi in på ica och väntade, sen tittade vi på en borlängebuss om det gick någon sån och att vi då bara skulle gå till lina.. och då gick det en om typ en halvtimme.. då stod vi och väntade lite till på ica, sen gick vi in där och då köpte jag en energi dryck och lina köpte några chips sen då blev lina jätte kissnödigt... och då gick vi in på the bishops arms och lånade toaletten, men när vi gick in där då var det några gubbar som gick ut därifrån och dm bah: vad ska dom göra på en whiskeybus ?! och då börjae vi typ total garva, men iaf så när vi kom in på toaletten så var dom skit små (??) sen så när lina var kvar på toa så fick hon inte upp byxorna...hehe...men till slut fick hon upp dom.;))men iaf då så gick vi ner till borlängebussen och då kom den, och då tittade vi på klockan, och då såg vi ju att en annan buss till lina gick om en kvart, då tänkte vi ju att det är ju bättre att vänta en kvart än att gå till henne... så då väntade vi en kvart och tog bussen hem till henne och när vi kom hem så åt vi tacos !! :D suupperduper gott. sen så tittade vi på lite film och bara hade de mys ;)) sen så gick vi och la oss vid fem.. hehehe.... men som sakt idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra... aja, hej dåå / Mooa ;))

hihih, det var jag som skrev ;))

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback