Natti sötisar. kort/långt

Hej, jag och Moa är fortfarande uppe och klockan är tjugo i fyra. Snart ska vi väl lägga oss hoppas jag, imorgon är det ju söndag. Och då måste man lägga sig tidigt för att gå upp till skolan, men nu när jag och Moa är vana med att lägga oss såhär tidigt på morgonen i två nätter. Så är det klart att det blir svårt att somna runt tio på kvällen. ;) Men vi får se hur det går...?

Jo juste, jag funderar på att bli korthårig.. Men vet inte riktigt ännu, jag smsade till nästan alla i mina kontakter och frågade vad dom tyckte. Men dom flesta svarade ju såklart 'nej, spara ditt hår' men det var ungefärr 3 styckna (tror jag) som sa att jag skulle göra det. Men jag hörde med Victoria, och hon hade brunt löshår över. Så om jag klipper mig, och jag blir missnöjd. Kunde jag låna hennes löshår.. Men är fortfarande osäker, jag vet inte vad jag vill eller tänker. Det var oxå några som skrev att jag skulle gå efter vad jag själv tycker. Men det blir lite svårt eftersom man ska gå efter vad andra tycker oxå. Eftersom ifall man ser en ful tjej eller kille, så är det väl klart att man tänker 'gud vad fult, eller ful' ja. Så om jag en dag kommer med skitkort hår så tycker dom att det är jätte fult, visst det kan dom redan tycka.. Men jag blir fortfarande osäker. Om ni läste detta och har någon idé på hur jag ska göra..? Kommentera gärna, och skriv gärna en motivering om varför jag ska klippa av håret eller ha det kvar. Jag kan lägga ut en bild på ungefärr hur långt hår jag har....


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback