FRIDA SVARADE RÄTT.

Frida svarade nämligen rätt på 'skylten' som ni skulle gissa vad det stod på den? :)
Det stod nämligen Idol för er som inte märkte det!


Nu kommer jag till saken: Det är nämligen såhär att jag såg idolfinalen förra året då det var en kamp emellan Minnah Karlsson & Jay Smith.? Och nu har mamma berättat att vi ska se den här idolfinalen oxå! Och då ska vi (kanske) bo på hotell och shoppa dagen efter, eller så ska vi åka dit tidigt på morgonen och shoppa på dagen & sen se idol & sen åka hem. Jag vart så glad.... :D Jag hoppas att Amanda vinner inte Amanda P utan den andra! Vem vill ni ska vinna Idol 2011?

Kommentarer från er söta läsare.
» Frida

YYEEEY :D

2011-10-15 // 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback