goodmorgon.

Hejsan bloggen, inatt har Vilma sovit hos mig. Vi har tittat på film, såklart somnade jag först vilket jag alltid gör. Hihi, idag har jag ingen aning om vad vi ska göra. Men igår gjorde vi lite olika, men idag har vi iallafall bestämt oss att vi måste gå ut och jogga/gå. Eftersom vi har tjockat till oss lite med chips, godis, choklad & läsk.. Herregud va mycket om man tänker efter? Igår var det iallafall en chilldag eftersom det var fredag, och då kan man ju gå och lägga sig skit sent, fast det vart typ elva för mig.. Haha, men Vilma var uppe typ till 1. Så ja, men har ingen aning iallafall om varför jag var så trött, men iallafall nu ska jag kila!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback