Iphone fyra

Hejsan kära bloggläsare, idag har jag inte hunnit bloggat. Men iallafall idag efter skolan stack jag ner till Telia & frågade lite frågor till en tjej som jobbade där om iphone 4. Jag är ju så sugen på att köpa en, så jag kanske ska få köpa en för mamma. Det beror på hur det är med massa knasiga saker. Så i helgen får vi allt se, något riktigt spännande. Jag hoppas på allt jag äger och har att jag får köpa den. Jag har ju nämligen haft en iphone 3gs. Men jag var ju så dum i huvudet och lånade ut den till mamma, och den kommer jag troligtvis inte få tillbaka nå mer. Så nu hoppas jag verkligen på att jag får köpa en iphone fyra. Men efter stan iallafall åkte jag hem och pluggade sönder, så nu har jag setat och gjort tre läxor.:/ Det var ju roligt, fast nej. Imorgon ska jag vara med Emmy & har ingen aning om vad vi ska hitta på, men något hittar man alltid på om man har en sådan humor som vi! ;)
I helgen blir det att troligtvis sova över med Vilma, så hon kanske är med när jag köper den? :)
Läxor.... Som inte är nåt nytt.....

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback