new

nämen tjenare, nu har jag setat och försökt fixat med min blogg. Får ha den gamla designen tills jag fixat klart den andra som jag nämligen gör själv, om den någongång blir klar! :) Jag har velat gjort en ny blogg, men alla bilder och sånt försvinner ju då.. :( Men nu är det gjort, och kan inget göra. Jag kommer skriva på min gamla blogg att jag har bytt, och så en direktlänk. Jag har funderat först på att byta till devote, men vad tycker ni? Ska jag ha den bloggen jag nyss gjort (den här) eller ska ja byta till devote, vad är bäst? ;)


Bild från igår med mina bästavänner!
<---- Lina, Emmy & Victoria ---->

(ska jag skaffa smileys på bloggen?)

Kommentarer från er söta läsare.

haha joo sno miina bilder duuuuu ;d

2011-10-02 // 13:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback