taggad;

Hej bloggen, nu taggar jag inför en hård träning. Jag ska nämligen göra typ 100 situps, eller asså typ. Och armhävningar, typ cykla på en träningscykel & ja. Hoppas det går hååårt & bra, måste bara höra med pappa om den fungerar. Annars får jag träna utan den. Pisstråkigt, men skitit. Imorgon blir det bio med Cornelia, asum. Dessutom skaffar jag busskort imorgon, det blir ännu bättre!
Inga nya bilder. Får bli en gammal skit

Har aldrig lagt upp bilden i bloggen förut, men den är typ 2 år sen gammal?
Hehe. Idag dessutom på bussen på väg hem hade Sofia en i klass C hört att det var några killar på bussen som hade snackat om mig? Dom hade typ pekat på mig och sagt, tjejen där i vit tröja. Hon är fett snygg & har stora tuttar? Och typ hade dom börjat tjaffsa om bah :nej, hon är ful & små tuttar. Och typ så där? Liksom, fett töntiigt.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback