tidsfördriv

ALLMÄNT:

1. Namn? – Lina Anna Maria Ludvigsson
2. Exakt ålder? – 13 år och typ 45 dagar.
3. Vart bor du? – Falun
4. Bor tillsammans med? – Mamma, Pappa, Annette, Alfred, Edvin & Liam
5. Husdjur? –  Två katter & en hamster.
6. Färg på ditt hus? – Vitt
7. När är du född? 14 Augusti 1998
8. Klass? – 7:an - 7B !
9. Vilket år tar du studenten? – 2017 tror jag?
10. När ska du sova ikväll? – Typ 12
13. Duschat idag? – nej
14. Kramat någon idag? – Ja
15. Pussat någon idag? – Ja
16. Vad har du ätit?- Gröt och macka
17. Dagens klädsel? – Mjukisbyxor & en tröja från Beligen
18. Dagens smink? – Puder & mascara.
19. Dagens sötnos? – Vilma
20. Dagens roligaste? – allmänt rolig dag.
21. Har du många vänner? – Ja, det tycker jag väl!
23. Vem kramade du senast? – Vilma
24. Vem pussade du senast? – Vilma
25. Hur många har varit otrogna med dig? – Jag frågar inte
27. Har du pojk-/flickvän? – nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? – Vilma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?
31. Film? – Dear John
32. Låt? – ALLA
33. Mat? – tacopaj
34. Dryck? – Fanta exotic
37. Stad? – Göteborg
38. Land? - Usa
39. Ämne i skolan? – SO
40. År? – 2011

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – Pontus
42. Drickan du drack? – fanta exotic
43. Gången du spydde? – för 11 år sen.
44. Gången du grät? – igår
45. Pizzan du åt? – vesuvio
46. Gången du var i göteborg? - 4 år sen tror jag.
47. Gången du var i stockholm? – i sommras
48. Gången du var hög? –
49. Personen som såg dig gråta? – min älskling vilma
ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? – Vitt
52. Hund eller katt? – katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? -  mysa
54. Tv-spel eller datorspel? – datorspel
55. Singel eller upptagen? – upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? –
58. Ragga eller bli uppraggad? –  bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – Paradise hotel
60. Svart hår eller blondt? – blondt
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? – choklad
63. Göteborg eller stockholm? – båda två
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? – coola
66. Pizza eller kebab? – kebabtallrik♥ 
67. Randigt eller prickigt? – randigt
68. Älska eller älskas? – gissa
69. Leva eller dö? –  leva
ANTAL:

70. Personer du älskar? – alla mina vänner
71. Personer du hatar? – pontus
72. Personer som sagt jag älskar dig? – många, fast alla menar ju inte alltid de..
73. Personer som hatat dig? – frågar inte
74. Glassar du ätit på en dag? – 3 :-s
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – inga
76. Gånger du haft minnesluckor? –
77. Piercingar har du? – i öronen, 2stycken
78. Personer du saknar just nu? – sjukt många !!!♥
79. Gånger ditt hjärta brustit? – för många gånger.. helt klart 

VEM:
80. Vill du kyssa nu? –simon
81. Ska du träffa imorgon? – ingen
82. Sjöng du senast för? –
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – minns inte, var längesen jag var inne på msn!
84. Spelade du tv-spel med senast? – shawon
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – theheh...
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – alla idioter
87. Förtjänar att dö? – han som dödade de i norge i oslo och på utöja.
89. Vill du sova brevid inatt? – simon

VAD:
90. Gör dig glad? – väldigt mycket, fina ord, musik, vänner, om jag typ klarat något eller så. :)
91. Gör dig ledsen? –svek
92. Vad vill du helst göra nu? åka till simon
93. Önskar du att du slapp göra? alla otroligt jobbiga läxor utan att bara kunna allt !!
94. Vill du ha nu? – julafton och sommar!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – välldigt mycket ska du veta..
96. Längtar du till? – sommarlovet♥
97. Tycker du om dina betyg? – har inte betyg
98. Ångrar du i ditt liv? – gillar mitt liv, kankse lågot jag ångrar men inget stort.
99. Är det bästa som har hänt dig? – kan inte berätta allt !!! ♥
100. Varför gjorde du detta? – för att jag hade sjukt tråkigt :)

Kommentarer från er söta läsare.
» Frida

taget av mig och skrivet lika som mig (?) :) <333

2011-10-08 // 10:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback