varför jag inte bloggat...?

Som ni ser har jag försökt att fixa en ny bloggdesign, men jag hade tänkt och berätta lite varför jag inte har bloggat. Det är såhär att jag har varit sjuk, och jag har bara sovit hela tiden. Så jag har inte haft tid och blogga, ni måste dessutom titta min blogg mera! Jag har inga läsare, sprid vidare!! Liksom, ni behöver inte kommentera, bara ni klickar in på min blogg och kikar. Jag skriver mycket om min vardag. Fotar rätt så mycket, kommentera kan ni göra ibland, men inte hela tiden. Nu när jag iallafall har en ny design ska jag försöka att uppdatera mera! Men jag har haft feber, ont i örat, ont i halsen & huvudet. Gud så ont jag har haft, och mamma skulle jobba igår men jag ville inte vara hemma själv så jag fick åka till mormor & morfar och sova där. Dom håller på att göra om i köket, riktigt fint var det. Min hals är bättre nu iallafall. Så jag måste ju kunna komma till skolan på måndag, men måste kila nu! Men fortsätt titta min blogg, jag ska försöka fixa bloglovin oxå!!!

Jag ska inte ha någon bloggpaus tror jag?

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback