FRIDAY, OH IT'S FRIDAY

Godmorgon! Inatt har jag sovit över med Evelina, vi har inte gjort något speciellt. Förutom att vi nyss åt frukost! Idag ska vi ha idrott utomhus. Längdskidor! Mums vad kul. Fast nej, ikväll kanske jag ska vara med Moa en i 8:an. Hon är väldigt snäll och rolig, kika gärna in hennes blogg genom att trycka häääär♥
Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra, men jag tror jag iallafall sover hemma hos Moa inatt.
Vi hittar alltid på något roligt! Förlåt för att jag inte bloggat, men jag har bara kunnat blogga ifrån mobilen. Min dator är hemma hos min pappa. Jag ska fixa det, jag vet att jag sagt det ett tag nu. Men jag måste verkligen ta tag i bloggningen nu. Jag vill kunna uppdatera min blogg och skriva om min vardag.

Tråkigt nog för tillfället så går det inte att kommentera min blogg!
Men det ska jag försöka fixa, om jag nu kommer på hur. Om ni kan hjälpa mig
Lägg till mig på facebook och skriv ett meddelande.
@ lina ludvigsson

Puss



En gammal bild ifrån sommaren på mig och Evelina♥

Kommentarer från er söta läsare.
» Lina

testkommentar

2012-02-03 // 08:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback