SCHOOLTIME

Tjenare! Idag så va det vanlig skoldag, mådde faktikst superbra jämfört med igår. Idag så har vi inte haft något speciellt förutom elevens val, där man får jobba med vad man vill i ca 90 minuter. Inte så kul, men man måste jobba. Egentligen har jag vårpuls på elevens val eftersom jag skulle vara med och uppträda då, men otur som otur så ligger man lite efter i plugget så jag bestämde mig för att byta för att få så bra resultat på proven och läxförhör som möjligt! Det finns ju flera chanser att uppträda, men inte mera chanser att få bra betyg.
That's my style!
Idag nu kanske runt 6 så kommer jag att börja plugga inför provet på torsdag SO.
Tråkigt men sant, imorgon ska jag träna med Annie som sagt i kanske 2 timmar. Men senare ska jag plugga SO imorgon igen.
Det va lite ifrån dagen, hur den såg ut.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback