SJÄTTE

Hejsan! Imorse så mådde jag inte så bra, jag tänkte nämligen gå hem efter första lektionen redan. Men mamma sa att jag skulle vara hemma ifall att det skulle bli bättre, och det blev det. Jag stannade kvar hela dagen och mår faktikst mycket bättre än imorse. När jag kom hem så berättade pappa att jag har haft mycket frånvarao (sjuk) jag har aldrig skolkat, så det beror inte på det. Det kan väl kanske vara sena ankomster, för det har jag haft mycket. Men bara runt 2 min osv. Struntsamma, jag gick direkt hem efter skolan till mamma. Senare runt fem så kom pappa och hämtade mig hos mamma så åkte vi till Rusta och tittade runt lite, hittade ingenting men vi ska nog ner dit igen sen någon annan dag.
Imorgon är det tisdag, då ska jag träna efter skolan med tjejorna.
På onsdag då blir det träning med min bästavän Annie, det blir grymt roligt!



Fick bli en gammal bild.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback