Subway!

Hej! Jag och Moa tar halv fyra bussen till stan och käkar på subway. Kanske är gott? Vem vet, vad tycker ni? Föressten tycker jag att jag har bloggat ändå för att vara så dålig på det ibland, utan dator.
Som tur va har jag fått låna Moas dator, och det är skit najs ;)
Senare kommer jag att åka till pappa och vi hittar väl på något, på torsdag har jag dans oxå. Ragga!
Skit kul dans, lite svåra dansteg som har kommit nu. Men det fixar sig bara man tränar en hel del!
Jag går på dans med Vilma, vi bestämde oss för jätte länge sen att vi skulle börja. Men glömde bort det förra terminen, men som tur va han vi den här gången!
Den här låten dansar vi till, bra låt.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback