5timmar

Natten va bäst! Så roligt har jag inte haft på länge... Vi gick och la oss klockan sju imorse, snacka om att jag är trött! Och vaknade tolv, sovit 5 timmar inatt! Great.. Tyvärr blev det inte så bra bilder, man ser inte deras ansikten. Men det vart ca 5 bilder tror jag. Men inte så bra, men bättre än inget alls!
Men iallafall, igår så tittade vi på en as äcklig film. Minns inte vad den heter, men det va en kille som var typ en dvärg och fet. Och han såg ut som ett cp, och då menar jag verkligen det. Och han ville göra än mänsklig tusenfoting. Så han tog 12 personer från ett garage, typ slog dom medvetslösa, sen satte han fast munnen i analen på folk så att den första som va först fick äta hundmat och sen när den vart bajsnödig fick den andra bajset i munnen, och sen vart den bajsnödig... Och så vart det sådär hela tiden! Väldigt äcklig film verkligen..  Overklig var den oxå, men shitthesame! Vi hade kul till filmen iallafall.
Efter den filmen så satte vi i en skräckis.. Den orkar jag inte berätta om för den är så jävla läskig, man höll på att skita på sig, men det handlade iallafall om en familj som flyttade till ett hus, och dom som bodde där inne innan dom hade blivit mördade i huset av typ demoner.. Haha, låter helt sjukt! Men det va en rolig och verkligen en skräckis!
Efter skräckisen så satte vi igång JackAss.. As kul film! Tvåan tror jag att det va! Men iallafall, filmen va grym. Och sen vart klockan helt plötsligt 6. Och då vart vi trötta, och sen somnade vi klockan 7. Haha!
Läsk!
David!
Dennis!
Cappe!
Maja!
Jag och Maja!

Kommentarer från er söta läsare.

filmen heter, the human ....blabla

2012-01-22 // 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback