Felicia, Nadia & Maja.

Förlåt för dåligt bloggande.. men det fixar sig nog, men iallafall inatt har jag sovit över med Maja W! Vi skulle åka till coz igår, men när vi åkte dit så va det inget.. Så vi träffade Feli och Nadia istället. Vi va där från halv åtta till ungefär halv tio. Då tog vi bussen till falun med dom så gick vi in på hemmakväll och köpte lite godis, sen så kom Majas kompis och hämtade oss på stan, sen så drog vi hem till Maja och startade en film. American Pie- naked mile.. Men såklart somnade jag efter typ en kvart utav filmen... Hehe, Maja låg och spelade på min mobil då.. Men sen nu imorse så startade vi om filmen, så nu är den typ slut! Eller den är det, och nu ska vi kanske starta en ny film! Imorgon ska jag dra till pappa och då ska vi hitta på något skoj, eller jag vet inte. Men nåt hittar vi alltid på! :)

Lite senare idag ska nog jag och Maja dra ner till stan och träffa Felicia & Nadia igen. Myspys♥

En gammal bild på mig och Maja!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback