Ny design! /dagen!

Hej bloggen! Ny design som ni kanske ser, jag tog en design från en annan (en hel bloggdesign) och nu har jag tagit bort allting och gjort det som jag ville! Men en sak fattas, hennes reklamruta står fortfarande kvar. Jag ska be Frida ta bort den lite senare, eller imorgon. Men annars är den perfekt. Jag har velat ha den helt vit ett tag, med bara svart text. Men jag kommer nog att lägga till en bild lite så småningom. Dessutom har jag ändrat text på rubriken och menyn. Men på min dator kommer min gamla text upp även fast jag uppdaterar.. Kanske för att jag har ett gamlare windows. Men för er kanske den andra texten syns, jag vet inte. Men jag hoppas iallafall det! För det är ni som ska se den :)



Dagen idag har varit okej, förutom att jag varit med frida, och det har jag sett fram emot länge!
Vi har inte varit med varandra på jätte länge. och nu kommer det äntligen en tid då vi är med varandra! Det är nämligen hon som hjälpt mig med bloggen, visat hur man gör och osv. Hon har lärt mig en hel del idag, nu kan jag göra en helt egen design. Själv! Rätt coolt tycker jag, men kommer antaligen inte att hjälpa folk för det kan ta nån vecka innan den kommer in på bloggen då. Jag tror dessutom att jag kommer att göra en helt ny och fin och fräsch blogg inför sommaren, som jag kan ha som design då. Om jag har bloggen kvar då! :)
Men nu ska jag duscha, ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback